Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Lebih gambar dari ayat.
Friday, 8 March 2013 | 02:55 | 0 weird people

Assalamualaikum and hi.

    Yoooooooo. Wassuppppp!! Firs of all, i wanna wish to all women in the world, Happy Woman Day! And I wanna wish to myself, Happy Tired Day Ever!!!! Hahaha, annoying -.- I'm started miss my lovely baby sister, Ya or i should call her "Dikya" in this blog. Haha, malas nak speaking bagai. Bahasa melayu je lah ea.

   Dikya pergi kem motivasi untuk pelajar UPSR. 3 hari 2 malam. Lama tak lama lah kan. Sunyi woo kat rumah. Mesti rindu. Tsk tsk. Aku ngadu kat yana, dia cakap, kalau adik ada, duk gaduh dengan dia. Haha. Macam tau tau je twins aku ni xD Siapa Yana? Yana bestfriend aku. She is not my real twin that born in one time pregnancy. Ayat nak sains bagai  :O Mentang-mentanglah baru belajar pasal twins. Yana sangat rapat dengan family aku & kadang-kadang aku anggap dia macam siblings aku je.

   Pergi hantar Dikya kat kem tadi dengan mama, ayah, yana je. Lepas tu, ayah pergi kerja. Then, aku, mama & yana pergi bandar. Jalan jalan lah. Jalan dengan yana tak sah kalau tak happening. Aku dengan dia dua-dua kaki jalan. Suka shopping. Suka kemburkan barang kat kedai. Contohnya, baju. Both of us have the same interest. We loves hello kitty, bunny and our favourite colour is pink!!


 I really want this bunny!!!

Adik gediks, i'll miss you :'(


My pink baby watch. Lebiuuuuu.


My twin & bestfriend, Yana.


Mama drive dengan penuh serious ea. *curi-curi snap*

Ok, ni je untuk hari ni. Takda idea dah. Byebye.








Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here