Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Cerita minggu ni!
Tuesday, 6 March 2012 | 03:22 | 0 weird people

Assalamualaikum,

Minggu ni minggu paling stress buat aku. Kenapa? Sebab minggu ni dapat result Peperiksaan Kurikulum 1 atau panggilan glamor-nya, PK1. Minggu ni minggu paling banyak hw yang cikgu bagi. Maklumlah, cikgu saya kan baik baik belaka >< Ya Allah, stress yang amat sangat ni. Minggu ni jugak ada pemeriksaan buku so kena siapkan lah hw yang cikgu bagi tu secepat mungkin.


Reuslt exam aku teruk sangat kali ni. Teruk gila gila lah aku cakap. Seriously, aku kecewa sangat :( Ada subjek yang aku failed woooo! Gementar gila masa cikgu bagi paper yang aku fail tu, bila tengok je result tu, rasa macam nak nangis je. Aku kecewa gila. Aku ngaku aku yang salah, sebab aku tak study sangat subjek tu. Kecewa kecewa kecewaaaaaa ;( First time aku failed, kecewa sangat ><  Aku dah berazam, start drpd sekarang aku nak study betul betul! Nak dapat keputusan yang terbaik. Chayok chayok, Hanis Farhana!

Minggu ni jugak ada murid baru masuk kelas aku. Nama dia, Nur Husnina Fazreen. Daripada Skudai. Peramah orangnyaa. Hihi, semoga kita dapat berkawan baik ya, Erin :)

HanisF

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here