Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Untitled
Thursday, 19 January 2012 | 03:54 | 3 weird people

Assalamualaikum, 
Dah lama sangat saya tak update and jengah blog saya ni. Rindu rasanyaa. Ececehhh. Semenjak dua menjak ni saya busy sangat, nak bukak lappy pun tak sempat. Lagipun saya dah takboleh bukak lappy sangat, nanti mesti online je kerjanyaa. Bila online, satu hape homework tak buat --' So, saya kena kurangkan penggunaan lappy untuk tahun ni. 

Wohoooo, minggu depan cuti seminggu wooo. Suka wehhhh. Tapi belum apa apa lagi cikgu dah bagi homework. Kfine, kalau sikit tu takpe, tapi punyalah bertimbun timbun. Terseksa saya cenggini :'( Saya akan cuba buat sikit sikit sampai siap. Bak kata pepatah, sikit sikit lama lama jadi bukit. Hihi. 

Nota: Taksabar nak tungu cuti, nak chatting dengan diaaaa :>
HanisF 


Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here