Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Sakit pedih ;(
Friday, 6 January 2012 | 05:05 | 0 weird people


Assalamualaikum, 
Persekolahan dah mula dah kan? Ouchhh, penat yang teramat sangat. Balik sekolah je terus terjun atas katil then tidur. Mwehehe. Ya Allah , dari semalam mulut Anis ni pedih gilaa. Pedih sangat sangat sangat. Kat dalam mulut Anis ada ulser atau mata ikan. Empat pulak tu. Sikit kan? Phewwww --' sikit gila tu. Takdapat Anis nak makan masakan mama kesayangan Anis tu. Nak senyum pun susah. Ayoooo , terseksa Anis cengini. Setiap bulan mesti kena . Sakit sakit :'( Macam nak nangis jee. Lama pulak tu ulser u nak hilang dari mulut ni. Dekat dua minggu. Aduhhh :'( Ok lah , nak buat homework ni. Byebye, doakan mulut Anis cepat sembuh ye. Terimakasih :*

HanisF

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here