Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Kenangannnn :D
Saturday, 31 December 2011 | 01:52 | 0 weird people
Saya comel kan? Saya tau tu. Hewhew ^^

Assalamualaikum, 
Harini hari yang terakhir untuk tahun 2011. Esok dah masuk tahun 2012. Rasa berat nak tinggalkan tahun 2011  sebab terlalu banyak kenangan pahit manis, tawar masam dan masin yang telah aku lalui :) Esok secara rasminya aku telah menjadi calon pmr.

Ya Allah, rasa gerun, cuak dan seram dalam hati aku ni takda siapa yang tau. Aku takut sangat aku takdapat buat yang terbaik sebagaimana yang mama dan ayah aku harapkan . Seriously, aku taknak kecewakan mama dan ayah aku. Aku harap aku boleh buat yang terbaik untuk mereka. Doakan aku k :)

Mesti banyak kenangan korang pada tahun 2011 ni kan? Macam macam jenis kenangan ada kan? Contohnya: kenangan pahit, manis and sebagainya. Semuanya bererti dalam hidup korang kan? Macam aku lah. Antara kenangan manis dalam hidup aku ialah, dapat pergi trip bersama bff tersayangggg <3 A great dayyyyy! Kedua, dapat luangkan masa dengan family akuu. Happy happy.

Seterusnya, dapat kenal dengan kawan kawan baru, kakak angkat baru and semua yang baru. Hewhew :') Anis sayang korang semuaa. Actually , banyak lagi kenangan kenangan tu, tapi nanti korang meluat pulak kalau aku ceritakan semua kat sini. Mwehehe :D Nak tau kenangan pahit aku? Ayoooo, takboleh share laa . Biar aku seorang je yang tau k. Hihi.

Semoga tahun 2012 membawa kebahagian dan kecerian dalam hidup aku dan korang k :) Byebye <3

HanisF


Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here