Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Tak mungkin.
Wednesday, 21 December 2011 | 01:51 | 0 weird people

Assalamualaikum, 
Aku takda mood gila nak online harini. Taktau lah kenapa. Adakah kerana dia tak online ? Ohh, tak mungkin sekali. Dia hanya kawan aku sahaja. Bukannya bf ke apa ke. Takkan aku dah fall in love kat dia pulak? Tak mungkin sama sekali :'/ Tapi kalau tak, kenapa aku akan rasa sakit hati bila tengok dia walling dengan gf tersayang dia? Kenapa? Ya Allah, confuse aku jadinyaaa ;( Semenjak dua menjak ni, kalau aku online, mesti dia orang yang pertama aku hantar chat. Tu pun kalau dia online lah. Aku pelik yang teramat amat sangat, dulu aku takda pun macam ni dengan dia. Aku tak faham dengan perasaan aku ni . Aduhhh, pening kepala aku memikirkannya --' Mungkin aku sayang dia hanya sebagai kawan kot. Aku serahkan semuanya kepada Dia untuk menentukan segalanya :)
 .
HanisF

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here