Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Tagged By Afina
Sunday, 4 December 2011 | 06:16 | 0 weird people

Assalamualaikum :) Saya ditagged oleh Afina. Thankyou tag me.

Soalan daripada Afina

1. Greyson or Justin ? And why ?
      - Greyson maybe xD He handsome xD

 2. Awak suke warne ape ye ?
    - Warna pink, putih and purple.

3. Bile awak dah kawin , awk nak honeymoon kat mane ? hek hek .
    - Paris. I wanna go there!

4. Sayang kawan awak tak ? Kenape ?
    - Sayang sangat sangat. Sebab, dorang sentiasa ada bersama saya saat  susah dan senang.

5. Ape awak nak jadi bile awak da besar ?
      - Guru :D


6. Like rabbit , cat , hamster or what ?
    - Cat and Rabbit .

7. Takut lipas tak ? labah labah ? aummmm . =P
    - Geli tengok lipas xD Taktu kenapa.

8. Kalau sye cakap sye sayang awak . mcm mne ? marah tak ? hak hak .
    - Atoto, tak marah pun. Semua orang ada hak untuk sayang menyayangi :P

9. Sape boy/girl yg paling awak suke ? hohoh .
    -

10.  Ape perasaan awk bile sya tag awak ni ? Jujur . kekekeke .
      - Happy sebab ada orang tag saya. Huhu :]

11. Amacam belog saye ? cantik ke .hodoh ke .serabut otak ke .biase ke. atau 
      - Simple but awesome :)

Doneeee :)

HanisF 


Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here