Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
New Sistaaaa ❤
Thursday, 3 November 2011 | 06:15 | 0 weird people
Assalamualaikum, 
Jyeaaahhhh! Anis dapat kakak baru ohhh. Nur Hamizah namanyaa . Sangat cantikpluscomelplusmenawan ohh kakak aku yang sorang nii. Dia sangat baik, peramah, penyayang dan banyak lagi leww . Dia selalu panggil Anis budak kecik . Hee . Anis pulak panggil dia kaka besar. Okayy tak ? Baru laa SEHATI SEJIWAA <3 Anis sayang dia sangatsangat. Jangan ambil dia daripada Anis kay. Kalau tak Anis babap korang! Heee :) Ehh , Anis ni asyik bercerita je tapi tak tunjuk gambarnya pun kan. Okayy, ni gambar dia :)


Ini Nur Hamizah <3 Comel ken diaaa?

Kaka, adik hara :

1 . Dapat jadi adik kaka sampai bila bila.
2 . Kaka tak lupakan adi .
3 . Kaka success in SPM 2013. 
4 . Kaka happy dengan boyfie tersayang.

Lastly, adik nak sangat meet kaka. Batu Pahat dan Segamat bukan jauh pun kann? Wahh. taksabar tunggu saat tu ohh. Mesti kaka comel kann. Iloveyouveryverymuch kaka. Kimiakimia. Hihi. Don't forget me kayyy :) Muuaaahhhh :*

HanisF 

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here