Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Peperiksaan Akhir Tahun
Friday, 14 October 2011 | 04:59 | 0 weird people
Assalamualaikum, 
Minggu ni minggu exam kan ? Form 4 dah start periksa semalam - 13 October 2011. Form 2 , Khamis minggu depan - 20 October 2011. Ayoyoyo, cepatnyaaaa. Seriously, tak ready lagi ni. Satu hape buku pun aku tak baca lagi. Macam mana nii? Takut tak boleh jawab jah nii :/ Takut turun kelas je tahun depan :'/ Aku berazam, takkan online facebook masa minggu peperiksaan. Masa cuti Deepavali tu boleh lah.

Aku nak fokus kepada, Peperiksaan Akhir Tahun. Doakan semoga aku boleh jawab soalan peperiksaan ya :) Terima kasih. Untuk pelajar pelajar yang akan menduduki Final Exam , aku harap korang boleh jawab soalan peperiksaan tu ya :) Terutamanya kepada kawan kawan baik aku, kakak kakak terangkat and facebookers :D

HanisF 

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here