Life Scene Boss Facebook Twitter Follow Dashboard
Selamat Hari Raya :]
Saturday, 27 August 2011 | 09:15 | 0 weird people
Assalamualaikum,
Apa khabar kesayangan saya semua nii?  Harap korang sihat yee. Pejam celik pejam celik, dah nak raya kan. Cepatnyaa :D Aku rasa kejap sangat puasa tahun nii. Taksabarnya aku nak beraya raya sakan nii  #chewaahh, excited macam budak kecik tuu :]
 
Saya , Hanis Farhana  Binti Ismail ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin kepada family saya, makcik pakcik saya, atuk nenek, bestie saya, kakak dan adik terangkat, kawan kawan di facebook serta bloggers bloggers sekalian. Maafkan saya kalau ade buat salah, terkasar bahasa, termaki hamun, tersombong and macam macam lagi lah. Harap dimaafkan ye. Semoga anda bergembira dihari yang mulia nii. Jangan ade yang sedih sedih okayy. Kalau dapat duit raya banyak, kongsi kongsi lah dengan saya ye. Hihi.

Okay lah  sampai disini saja harini. Next time aku post lagi kays :) Byebye Takecare.

HanisF 

Welcome to my blog
Welcome people

Salam & Hai, saya Hanis. Siapa dia? Dia empunya blog. Selamat datang ke dunianya yang penuh misteri. Dunia yang penuh dengan orang yang menyayangi & disayanginya. Selamat datang. Sila ketuk pintu, bukak kasut. Ok, dah boleh masuk. Jangan lupa bagi salam, baca Bismillah.
Chatbox here
Leave your footprint here

No harsh words.
Anonymous not allowerd here


Blog Archieve
Past moment


Credit
Big thanks tu them


Blogskin : SHAAA
Re-edit : Izyan
Tutorial : Izyan, Afiqah Junizan, Izzat Azhar